//
je bent aan het lezen...
Branding, Facebook, Marketing, Social Media, Twitter

Twitter vs. Facebook: wat is de waarde voor een merk? (infographic)

Steeds meer merken en bedrijven kijken naar social media om hun boodschap te verspreiden in de hoop meer trouwe klanten te trekken. Maar met met beperkte tijd en budgetten in het vrijwel onmogelijk om zowel op Twitter als op Facebook goed met potentiële en bestaande klanten te communiceren. Bedrijven moeten dus vaak een keuze maken. BuySellAds en ColumnFive hebben een aardig infographic gemaakt waarin de voor- en nadelen van Twitter en Facebook voor merken op een rijtje worden gezet.

Bron: Twittermania

Advertenties

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: